چرا که به نوعی هم معایب موجود در هر دو روش را پوشش دادهاید و هم از مزایای هر دو جهت حداکثر سازی ROI بهره مند میشوید. پس احتمالا سایت های فروشگاهی که می توانند خدماتشان در سطح جهان قابل ارائه است، نتیجه بهتری از این روش می توانند بگیرند. اما اینکه کدام یک برای کسب و کار شما بهتر است، اساساً به این مسئله بستگی دارد که مخاطب هدف شما در کدام یک از کانالهای ارتباطی قرار دارد. اگر میخواهید سریعتر به مخاطب هدف خود برسید، ترافیک کاربران مناسبتری را به سمت وبسایت خود هدایت کنید، استراتژی بازاریابی تهیه کنید که متناسب با فعالیتهای سئو سایت باشد. اگر شما میخواهید زمانی که کاربر موضوعی را در گوگل سرچ میکند، به عنوان نتیجه اول به او پیشنهاد داده شوید، میتوانید با پرداخت به گوگل به این خواستهتان برسید. گزینه ایجاد لینک را در وبسایتی که میخواهید با گوگل ادز لینک کنید بزنید.
یادگیری باعث میشود ایجاد کمپین تبلیغاتی بعدی راحتتر، کاراتر و پرسودتر راهاندازی شود. برای بررسی تبلیغات در گوگل یا شبکههای اجتماعی برای شما بهتر است، ما به معرفی مزایا و معایب هر کدام از این شیوههای تبلیغاتی میپردازیم. بینگ، که متعلق به مایکروسافت است، دارای سه موتور جستجو بینگ Bing ، یاهو Yahoo و AOL است. برای پاسخ به آن باید صفحات نتایج موتور جستجو یعنی گوگل را بررسی کنید. تبلیغات در گوگل بهتر است یا تبلیغ در شبکههای اجتماعی؟ این مورد را میتوان برتری تبلیغات در گوگل نسبت به تبلیغ در شبکههای اجتماعی دانست. هزینه ها نسبت به تبلیغات سرچ گوگل چگونه هست؟
در این میان برخی از افراد به دلیل مشغله زیاد تمایلی به یادگیری گوگل ادوردز و مدیریت آن ندارند، در چنین شرایطی می توانید از شرکت های وب معتبر یک اکانت مدیریت تبلیغات گوگل درخواست و سفارش دهید. شاید از شنیدن آن متعجب بشوید اما بعضی از شرکت ها برای این کلیک های هرز و پایین آوردن تبلیغ رقبای خود افرادی را استخدام می کنند و وارد رقابت ناسالم می شوند. گاهی ممکن است از یک روتین برای تبلیغات خود استفاده کنید و عملکرد شما یکنواخت شود. در این صورت مدیریت تبلیغات وب سایت شما به صورت برون سپاری انجام شده و شما با دسترسی مستقیم می توانید عملکرد تبلیغات را مشاهده کنید. در 118 در زمینه مشاغل خدماتی عملکرد بهتری داشته است. پس بدون شک اهمیت حضور و قرار گرفتن سایت در صفحه اول گوگل بسیار زیاد است ، نه تنها صفحه 1 بلکه صفحات دیگر. تبلیغات کلیکی در کنار پارتنرهای رسمی گوگل که در این امر متخصص هستند، بسیار ساده است. جدول زیر مربوط به یکی از معدود پارتنرهای رسمی گوگل در ایران است که کوپن تخفیف را به کاربران ارائه کرده است. شاید با دیدن عنوان این مقاله از خود بپرسید گوگل ادز چیست و چه خدماتی ارائه میدهد؟
گوگل برخی راهکارها و اقدامات خاص را برای کاهش میزان کلیک های هرز تبلیغات در گوگل انجام می دهد و در بسیاری از موارد اقدامات مفیدی هم هستند. اما طبیعتاً با مقدار بسیار بالای کمپین های گوگل ادوردز تغییرات مداومی که در دنیای تکنولوژی اتفاق می افتد، مقابله با این اقدامات کار شاقی برای گوگل است. حتماً میدانید که رتبه گرفتن سایت در گوگل به صورت طبیعی بسیار زمانبر است. آمار ترافیک وب سایت و صفحه تبلیغ در گوگل خود را در آنالیتیکس و گوگل ادوردز بررسی کنید. سیستم آمارگیر کاپریلا متصل به گوگل آنالیتیکس است و تمام کلیک های واقعی و مصنوعی را می تواند تشخیص دهد. رقبای شما حتماً کار تبلیغ در گوگل را شروع کرده اند. پیشنهاد: مقاله «هزینهها در گوگل ادز» را حتماً بخوانبد.
جی ادوردز به شما اطمینان میدهد که شما در هر زمان که بخواهید میتوانید تبلیغات را متوقف کنید خواه در روزهای تعطیلی کسبوکارتان و چه در زمان بروز مشکلات فنی و از پیش تعیین نشده. اما شما میتوانید با استفاده از تبلیغات کلیکی در زمان کمتری به جایگاه مد نظرتان برسید. مثلا میتوانید از سایتهای آگهی رایگان، تبادل لینک، ویدئو، رسانههای اجتماعی و جستجو استفاده کنید. در اینجا میتوانید از پلتفرمها و سایتهای تبلیغات کلیکی کمک بگیرید. تا اینجا می دانیم که کلیک های هرز ممکن است به صورت تصادفی و یا از عمد و از طریق بدافزارها انجام بگیرند. دوستان و همراهان عزیز، تا اینجا ابزارهای مختلف را برای پیدا کردن کلمات کلیدی مناسب معرفی کردیم.
شما چه اشتباهاتی انجام داده اید که منجر به هدر رفتن بودجه تبلیغاتیتان شده است؟ اما با استفاده از شبکههای اجتماعی و لینکهایی که در پستهای تبلیغاتیتان قرار میدهید، میتوانید آنها را تشویق به دیدن سایت کنید تا به این ترتیب اعتماد آنها را جلب نمایید. افزونه تماس یا Call Extensions اغلب به اندازه کافی در گوگل ادوردز استفاده نمی شود. بهطورکلی، انواع تبلیغات در گوگل ادز شامل گوگل ادوردز، گوگل دیسپلی ادز، دیسکاوری ادز، نصب اپلیکیشن، جیمیل ادز، یوتیوب ادز و شاپینگ ادز میشود. با استفاده از شبکههای اجتماعی مانند فیسبوک یا لینکدین به راحتی میتوانید تعیین کنید که تبلیغتان در اختیار چه کسانی قرار گیرد.
گوگل هر دوی این مدل فعالیت ها را رصد می کند و فرایندهای خاصی را برای مقابله با آنها در نظر می گیرد. با استفاده از بحث کردن، نظر دادن، پاسخگویی به سؤالات و … اگر میخواهید بدون پرداخت هزینه در لینکهای اول گوگل دیده شوید، میتوانید از تکنیکهای سئو برای بالا بردن رتبه سایتتان استفاده نمایید. برای این کار شما باید به AdWords خود لاگین کنید و در منوی بالا بر روی Add extension کلیک کنید. با نظارت آی پی ادرس ها، زمانبندی ها و سایر فعالیت های مشکوک، گوگل تاثیر کلیک های تقلبی Click fraud و کلیک های هرز را بر بودجه تبلیغاتی شما به حداقل می رساند. هنگامی که بحث به تبلیغات در گوگل یا تبلیغ در شبکههای اجتماعی میرسد یکی از مهمترین مواردی که باید به آن توجه کنید، ریتارگتینگ یا هدفگیری مجدد است. هدفگیری مخاطبان یکی از مهمترین نکاتی است که هنگام راهاندازی کمپین تبلیغاتی باید مدنظر داشته باشید. گوگل یکی از قویترین ابزار برای راهاندازی تبلیغات آنلاین است اما اگر تنظیمات مورد نیاز در حساب گوگل ادوردز به درستی انجام نشود، نتیجه دلخواه کسب نمیشود.
در بخش «Display path» هم میتوانید چگونگی نمایش لینک در تبلیغتان را مشخص کنید. راه اندازی نسخههای متفاوت تبلیغ: راه اندازی ۳ تا ۵ تبلیغ مختلف در یک گروه تبلیغاتی ایده بسیار خوبی است چون گوگل ادز به صورت پیش فرض شروع به نمایش تبلیغاتی میکند که عملکرد بهتری داشتند. اما شبکههای اجتماعی چون در حال پیشرفت و تغییر هستند، تقریباً روند تبلیغ در شبکههای اجتماعی را کمی مشکل میسازد. 15 دقیقه مشورت با یک کارشناس میتواند به کلی دیدگاه شما را در تبلیغات تغییر دهد. توجه داشته باشید پس از ایجاد حساب در حالت هوشمند، همیشه میتوانید آن را به حالت تخصصی تغییر دهید. هر چه رقابت در کسب و کار شما بیشتر باشد مطمئنا کلمات ارزش بیشتری پیدا خواهند کرد پس اگر می خواهید بالای صفحه باشید غیرممکن نخواهد بود اما هزینه ی بیشتری در پی دارد.
جذب یک کاربر با استفاده از کلمات کلیدی مناسب و نحوه بیان فعالیت شغلی خود به صورت واضح، فقط آغاز راه است. زمان خود را صرف نگرانی برای چیزهایی که غلط هستند نکنید و در عوض بر یادگیری نحوه درست آنها تمرکز کنید. رقابت برای بهبود رتبه در موتورهای جستجو بر اساس کلمات کلیدی همواره در حال افزایش است. زمانی که افراد با دنیای تبلیغات در گوگل و تبلیغات کلیکی آشنا میشوند، شروع فرایند را ساده میانگارند اما در ادامه با مسائلی مانند معین کردن بودجه تبلیغات کلیکی یا هدایت کلمات کلیدی مهم، روبهرو می شوند. مشابه با حال حداکثر سازی نرخ تبدیل، نیاز است که برای موثر بودن این استراتژی قیمت گذاری Bidding در گوگل ادز ، گزینه نرخ ردیابی فعال باشد. اما تمامی کلمه های مرتبط با کلمات کلیدی شما همسان در نظر گرفته خواهد شد و به این ترتیب شما شاهد کلیک های نامربوط بیشتر خواهید بود. با وجود بیش از 30 نوع گزارش مختلف، انتخاب و تحلیل آنها در ابتدا ممکن است دشوار به نظر رسد، که به دلیل حجم بالای اطلاعاتی است که در دسترس داریم.
سرعت بارگزاری صفحه فرود شما در موبایل برای گوگل اهمیت دارد. بر اساس آماری از گوگل ۵۳٪ کاربران موبال، صفحاتی که بارگزاری آنها بیش از ۳ ثانیه طول می کشد را می بندند. علاوه بر کنترل جایگاههای تبلیغاتی از طریق هدف قرار دادن مخاطبان بر اساس موقعیت مکانی و استفاده از زبان، مکانهای تبلیغی را میتوان با حذف پرونده آدرس اینترنت پروتکل (IP) فیلتر کرد. • با گوگل ادز می توانید کلمات کلیدی زیادی را به طور همزمان هدف قرار دهید در حالی که با سئو برای کسب بهترین نتیجه باید روی کلمات کلیدی کمی متمرکز شوید. چنان چه به دنبال آشنایی با نحوه خرید اکانت گوگل ادوردز هستید در این مقاله همراه ما باشید. در ادامه مزایای گوگل ادوردز و نحوه شارژ اکانت ادوردز را برای شما شرح میدهیم. گوگل ادز یا گوگل ادوردز (Google Ads) یک سیستم تبلیغاتی زیرمجموعه گوگل است که به وبسایتها و کسبوکارهای مختلف کمک میکند تا خود را به مشتری نشان دهند. به طور کلی هربار که یک فضای تبلیغاتی در صفحه نتایج جستجو، وبلاگ، سایت خبری یا هر صفحه دیگر وجود داشته باشد، گوگل تبلیغات را در آن فضا اجرا میکند. در این روش دیگر نیازی به پرداخت هزینه نیست.
آیا انتخاب شبکه اجتماعی برای داشتن تبلیغات مؤثر تأثیرگذار است؟ آنهایی که کار تبلیغات آنلاین را انجام میدهند خوب می دانند که انجام تبلیغات در گوگل یکی از امکاناتی است که با کمک آن می توان در سریع ترین حالت ممکن به صفحه ی اول گوگل آمد و این حکم داشتن فروشگاه در بهترین نقطه ی تجاری شهر است. داشتن ایده و خلاقیت بالا، به نویسنده کمک میکند تا یک محتوای عالی و جذاب را تولید کند. رعایت این نکات، به سادگی به شما کمک میکند تا ترافیک زیادی به سمت سایت شما سرازیر شده و به تبع آن درآمد خوبی از گوگل ادسنس داشته باشید. همچنین ممکن است روی تبلیغات در گوگل تسلط کافی داشته باشید، اما همچنان سوالاتی برای بهبود عملکرد خود داشته باشید. بله درست شنیدید در تبلیغ گوگل هم رقابت ناسالم وجود دارد. سایت ایران فاندر این مقاله قصد دارد به شما نشان می دهد که چگونه هر کسی می تواند به راحتی با استفاده از گوگل ادسنس و بدون وبسایت، درآمد کسب کند. به لطف امکانات گوگل ادز، به راحتی میتوان این کار را انجام داد.
در نهایت باید در پاسخ به نحوه ی تبلیغ در گوگل یا تبلیغ در شبکههای اجتماعی به این مسئله اشاره کرد که همهچیز به نوع کار و بودجه شما بستگی سفارش تبلیغ در گوگل دارد. برای دریافت اطلاعات جامع از نحوه ی تبلیغ در گوگل و تعرفه های افراک برای تبلیغات گوگلی کافی است درخواست مشاوره رایگان بدهید. به عبارت دیگر تبلیغ شما کلیکهایی که دریافت میکند که غیر مرتبط بوده و هزینه اضافی از بودجه روزانه شما کسر میشود. به بیان دیگر، آنها به شما کمک می کنند معنی دادهها را دریافت و از آنها به نفع خودتان استفاده کنید. برای مثال، علی بابا از این فرصت استفاده کرده است تا نهتنها ویژگیهای خاص خود (استرداد آنلاین و پشتیبانی ۲۴ ساعته) را گوشزد کند، بلکه ۳ خط از صفحهٔ نتایج جستوجو را به خود اختصاص دهد. بنابراین اگر شما به عنوان تبلیغکننده از این فرصت استفاده نمایید، میتوانید با استفاده از تبلیغ در گوگل نرخ تبدیل کاربر به مشتری را افزایش دهید. قرار است معرفی و ارائه برندهای جدید تا اواخر ماه جاری شروع شود و اصلا هم جای نگرانی نیست چون این تغییرات به تدریج اعمال خواهد شد تا کاربران فرصت هماهنگ شدن با آنها را داشته باشند. آگهی هایی را که در یک سایت ثبت کرده اید به همان شکل به سایتهای دیگر منتقل نکنید چون اصلا برای شما فایده ای ندارد.