خدمات کامپیوتر در محل , تعمیر کامپیوتر در محل , شرکت خدمات کامپیوتری

خدمات کامپیوتر در محل , تعمیر کامپیوتر در محل , شرکت خدمات کامپیوتری

پشتیبانی شبکه و سخت افزار نیز به هم وابستگی زیادی دارند اما فراموش نکنید که بسیاری از کار ها باید به طور تخصصی انجام شود تا بهترین نتیجه در کوتاه ترین زمان حاصل شود. در پشتیبانی شبکه های کامپیوتر بیش از 95 درصد مشکلات به صورت ریموت (کنترل از راه دور) بر طرف می شوند ولی برخی از خدمات نیاز به حضور کارشناس دارد که تعداد حضور کارشناس در هزینه تمام شده پشتیبانی شبکه نقش مهمی دارد. لازم به توضیح است که با توجه به وضعیت فعلی شبکه در یک مجموعه، شرکت پشتیبانی شبکه باید مدتی را صرف رفع مشکلات اولیه و اصلاح شبکه بکند.

  • فرقی نمی کند که شبکه کامپیوتری سازمان و یا شرکت شما بزرگ باشد یا کوچک، نیاز به خدمات شبکه یکی از اساسی ترین نیازهای هر شرکتی است که نیاز به اتصال کامپیوتر دارد.
  • با این حال، تیم پشتیبانی فنی شما می‌تواند زمان مورد نیاز را برای اطلاع از دنیای فناوری دائماً در حال تغییر اختصاص دهد.
  • شرکت تکنویار بهترین راهکارها را برای اجرای پروژه های پسیو شبکه، بهبود بستر های موجود و ارتقاء و گسترش بسترهای جدید پروژه ها با قیمت مناسب و به صورت تخصصی و مهندسی شده ارائه می کند.
  • به طور کلی خدمات شبکه های کامپیوتری شامل سه گروه خدمات پسیو شبکه، خدمات اکتیو شبکه و پشتیبانی کامپیوتر و شبکه می شود.
  • شفاف سازی معمولا از طریق مفاد موجود در قرارداد پشتیبانی شبکه به کارفرما انتقال می یابد و در صورت وجود سوال برای ایشان باید تمامی موارد به صورت ساده و شفاف برای ایشان توضیح داده شود تا در آینده موجب نارضایتی نشود.

شرکت های بزرگتر معمولا یک بخش فناوری اطلاعات و پشتیبانی شبکه های کامپیوتری اختصاصی دارند که هنگام به وجود آمدن هرگونه مشکلی در شبکه برای حل و پشتیبانی آن در دسترس مجموعه می باشند. با این حال کسب و کارهای در حال رشد همیشه قادر به پرداخت هزینه های یک تیم پشتیبانی شبکه مختص خود نیستند. نصب و راه اندازی فایروال های امنیتی سخت افزاری و نرم افزاری بر روی ورودی شبکه جهت جلوگیری از نفوذ به شبکه و نیز کنترل اینترنت مصرفی و دسترسی به صفحات وب توسط کاربران داخل مجموعه. این تنظیمات به گونه ای توسط گروه استاد شبکه انجام میشود که با وجود استفاده آسان کاربران از اینترنت امکان نفوذ به شبکه سخت شود. همه تجهیزات سخت افزاری و نرم‌ افزاری که در شبکه استفاده شده اند، باید به صورت هفتگی و یا ماهیانه به روز رسانی و عیب یابی شوند.

میزبانی سرویس و ارائه سرور مجازی و اختصاصی در ایران

در این حالت کارشناس صرفاً تا زمانی در محل مشتری حضور خواهد داشت که مشکل یا مشکلات مربوطه را حل کند و بعد از رفع آن از محل مشتری خارج می‌گردد. پشتیبانی خدمات شبکه شما را از تمامی صورت حساب‌های غیرقابل پیش‌بینی و هزینه‌های خرابی در امان نگه می‌دارد که موجب می‌گردد بهره‌وری شما در کسب و کار افزایش یابد. آی تی پشتیبان با ابزارهای لازم، سناریو های متفاوت و با تجربه چندین ساله، موضوع امنیت در پشتیبانی شبکه را به خوبی درک کرده و آن را اجرا می کند. تمامی موارد ذکر شده باعث شده مشتریان با رضایت از خدمات ادامه همکاری با ما داشته باشند و ما به خوبی این موضوع را درک کرده‌ایم که رضایت کارفرما مهم ترین دلیل پیشرفت سالیان گذشته ما بوده است و همواره اصل را بر رضایت کارفرما از خدمات خود گذاشته‌ایم.

لازم به ذکر است آی تی پشتیبان برای ارائه برخی خدمات نیاز به حضور در مجموعه دارد. کارشناسان ما آماده ارائه خدمات تلفنی ، اینترنتی و حضوری به مشتریان محترم می باشند. ما قبل از بروز مشکل با ورود به سیستم و نظارت بر سخت افزارهای مهم و خطاهای موجود ، علائم هشدار دهنده را می دریافت می کنیم. ما سرور و شبکه شما را با به روزرسانی آخرین نسخه های نرم افزارهای امنیتی به صورت هفتگی کاملا ایمن نگه خواهیم داشت. در سازمان‌ها و اداره‌های کوچک به دلیل اینکه مشکلات شبکه های خیلی کم اتفاق افتاده یا به صورت جزئی می باشد،، می توان از خدمات و پشتیبانی کا مپیوتر و شبکه به صورت غیرحضوری بهره مند شد. این کارشناسان پس از تماس به محل اعزام شده و در کمترین زمان کامپیوتر شما را عیب یابی می نمایند.

با بستن قرارداد می توانید از اهمیت پشتیبانی بهره ببرید به این صورت که هم در زمان صرفه جویی کنید هم می توانید مجموعه خود را به نحو احسن مدیریت کرده و مشکلات وقت گیر جلوگیری نمایید. برای تمامی کسب و کار ها وجود کامپیوتر ها امری حیاتی است، بنا بر این هزینه برای این سیستم ها امری مهم و ضروری است. سعی ما بر این است تا جدیدترین اخبار و بهترین آموزش های خدمات پشتیبانی شبکه را در بخش وبلاگ منتشر کنیم و آن را به شما اطلاع رسانی کنیم. بنابراین هرچه کیفیت کابل های شبکه شما بالاتر باشد، شبکه شما قدرتمندتر خواهد بود. با اپیدمی کرونا برای بسیاری از کسب و کارها، دریافت خدمات شبکه به صورت دورکاری حیاتی گردیده است.

شما می توانید از خدمات ما برای نصب و مدیریت پشتیبانی و نگهداری از شبکه های کامپیوتری بهره ببرید. شرکت و سایت خدمات پشتیبانی شبکه کامپیوتری پیشگام رایانه آماده ارائه خدمات به شما بزرگواران است. خدمات پشتیبانی که یکی از اصلی ترینخدمات کامپیوتریگروه استاد شبکه است و عبارت است از پشتیبانی و نگهداری از تجهیزات اکتیو و پسیو شبکه و رفع مشکلات و پیاده سازی سرویسهای مورد نیاز در شرکتها و سازمانهایی که ازشبکه های کامپیوتریاستفاده پشتیبانی حرفه‌ای شبکه‌های کامپیوتری میکنند. پشتیبانی از شبکه‌ به معنای مدیریت، نگهداری، مراقبت و رفع ایرادات شبکه های کامپیوتری است.

درک ماهیت پشتیبانی و خدمات در زمان بروز مشکلات و قطعی های سیستم شبکه بسیار حیاتی است. نصب و پیاده سازی شبکه های کامپیوتری و طراحی آن از جمله کارهای اولیه در خصوص ایجاد یک شبکه است. خدمات نصب و پشتیبانی شبکه زیر ساخت و پسیو در پیشگام رایانه توسط نیروهای متخصص و دوره دیده با سرعت و کیفیت بالا انجام می شود. برای دریافت مشاوره در خصوص نصب و راه اندازی شبکه های کامپیوتری و جابجایی و تغییر ساختار شبکه می توانید با پیشگام رایانه تماس حاصل فرمایید. کلیه خدمات نصب، نگهداری و پشتیبانی شبکه و سخت افزار در این مجموعه به صورت تخصصی و حرفه ای به وسیله نیروهای متخصص و دوره دیده انجام می شود. اگر در شرکت یا سازمان خود از شبکه های کامپیوتری استفاده می کنید حتما با مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری مواجه شده اید.

خدمات پشتیبانی شبکه سیستم تیکتینگ

به منظور پوشش نیاز سازمان های بزرگ و یا سازمان هایی با شبکه وسیع، تیم کارشناسی اعزام خواهد شد. حال با توجه به روشن شدن اهمیت زیر ساخت قوی ، پشتیبانی و نگهداری از این موارد اهمیت دو چندان پیدا می‌کند. متاسفانه برخی از شرکت ها به علت عدم آگاهی از حساسیت این زمینه شغلی امور ای تی خود را به یک فرد یا شخص حقیقی می سپارند که اگر به هر دلیلی آن فرد تمایلی به ادامه همکاری نداشته باشد مشکلات زیادی گریبان گیر آن ها خواهد بود. در نهایت بسته به انتخاب حالت های حضور کارشناس، تعداد حضور کارشناس در هر ماه همچنین نوع قرارداد، هزینه ها نیز تغییر خواهد کرد.

گروه فنی و مهندسی نوین پویا نت

پشتیبان‌ گیری سیستم، فرآیند پشتیبان‌گیری از سیستم عامل، فایل‌ها و داده‌های ضروری و خاص سیستم است. پشتیبان‌ گیری سیستمم های کامپیوتری فرآیندی است که در آن وضعیت، فایل‌ها و داده‌های یک سیستم رایانه‌ای کپی می‌شوند تا در صورت خراب شدن، حذف یا از دست رفتن داده‌های اولیه سیستم، به عنوان پشتیبان یا جایگزین داده‌ها استفاده شوند. رضایت کامل از بابت خدمات ارائه شده از مجموعه ترازنت هم در حوزه شبکه و فن آوری اطلاعات و هم در حوزه نرم افزار وجود دارد . برای دریافت استعلام قیمت پشتیبانی شبکه با شماره‌های موجود در وب سایت تماس حاصل کنید. در این حالت کارشناس به اندازه یک نیم روز کاری در محل مشتری در زمان‌بندی مشخص، حداقل یک روز در هر ماه و حداکثر بر اساس نیاز مشتری، حضور خواهد داشت، حتی اگر از قبل مشکلی وجود نداشته باشد. همچنین برای مشاوره خصوصی در زمینه شبکه واطلاع از نمونه قراردادهای پشتیبانی شبکه با ما در تماس باشید.

می توانید انتظار داشته باشید که برای پشتیبانی شبکه حرفه ای بسیار کمتر از استخدام کارمند تمام وقت هزینه بپردازید. همچنین کیفیت بالای خدمات را از یک تیم فنی با تجربه بسیار فراوان دریافت می کنید. پشتیبانی زیرساخت فناوری اطلاعات مجموعه‌ ای از خدمات است که نه تنها در پول مشتری صرفه‌ جویی می‌ کند، بلکه بسیاری از مشکلات فنی احتمالی که باعث اختلال در کار شما می شوند را نیز حل می کند. پشتیبانی از زیرساخت فناوری اطلاعات یکی از راه حل های با کیفیت و کارآمدی است که به اطمینان از عملکرد روان سیستم های کامپیوتری و تسهیل کار هر مشتری کمک می کند. در شرکت‌ها و سازمان‌های کوچک به دلیل آن که مشکلات شبکه‌ای به ندرت اتفاق می‌افتد و حضور یک پشتیبان شبکه به صورت دائم در شرکت می‌تواند هزینه‌های زیادی را روی دست شرکت بگذارد.