طراحی نمای تجاری

به همین خاطر طراحان داخلی باتجربه برای چیدمان ویترین مغازه های زیبایی اهمیت طراحی داخلی مغازه کوچک زیادی قائلند. بنابراین در طراحی و چیدمان آن باید خلاقیت به خرج داد. بنابراین بعد از اینکه محصولات را به صورت کاملا اصولی چیدید . طراحی دکوراسیون مغازه در صورتی که کاملا استاندارد و بر اساس مهارت و تجربه، طراحی و اجرا شده باشد در سریعترین زمان پس از پیاده سازی آن تحولات زیادی در میزان مشتریان ایجاد میکند. سعی کنید چیدمان شال و روسری را بر اساس فصل یا جنس و رنگ طبقهبندی کنید تا مشتری به راحتی بتواند به سراغ قفسه مورد نیاز خود رفته و از بین آن کالاها اقدام به انتخاب نماید.

شرکت سورنا نیز با توجه به تجربه ای که در این چند سال دارد، دکوراسیون مغازه را بر اساس رفتار و سلایق مشتریان شغل شما پیشنهاد می دهد. بطور مثال در طراحی دکوراسیون فروشگاه باید سعی شود از کلیه فضای موجود نهایت استفاده را برای به نمایش گذاشتن اجناس کرد.بنابراین نحوه طراحی و نصب قفسه ها باید به گونه ای باشد که علاوه بر دید کامل و جلب توجه مشتری ها مانع رفت و آمد و حرکت در فضای مغازه نباشد.یکی دیگر از عواملی که در طراحی دکوراسیون تاثیر گذار باشد استفاده از متریال های مناسب فعالیت انجام شده در فروشگاه می باشد. با نزدیک تر شدن به ایام عید و به تبع آن افزایش فروش بسیاری از مغازه ها و فروشگاه های پوشاک و کیف کفش، برخی از مغازه داران به فکر تغییر دکوراسیون خود می افتند تا بیشترین مشتری را جذب و از این طریق سود خود را به بالاترین حد ممکن برسانند. از این رو باید بگوییم برخلاف تصور برخی از افراد که طراحی داخلی مغازه را کاری ساده می دانند نیاز به طراحی اصولی و حرفه ای دارد. باید بگوییم که ، طراحی دکوراسیون یک کار تخصصی می باشد و باید توسط افراد متخصص در این حوزه انجام شود.

جهت انجام مشاوره و اطلاعات بیشتر در زمینه طراحی دکوراسیون محیط های تجاری و فروشگاه و یا مجتمع ها می توانید با مجموعه تماس حاصل فرمایید. دکورها، مبلمان، شلف ها و … این شرکت ها با در اختیار داشتن نیروهای متخصص و طراحان باتجربه ، شما را در انجام این کار راهنمایی می کنند. زمانی که بخواهید طراحی دکوراسیون مغازه میوه فروشی را به بهترین شکل انجام دهید، باید به نیاز مشتری توجه داشته باشید. نکته هفتم : اولویت بندی مناسبی در نحوه ی چیدمان دکور فروشگاه خودتان همواره داشته باشید و تلاش کنید با آنالیز مناسب خواسته های مراجعه کنندگان تان همیشه اجناس ضروری و قابل توجه آنها را طوری در ویترین خود قرار دهید که به سادگی نظرشان جلب گردد . جهت آشنایی و انتخاب بهترین قفسه می توانید به مقاله قفسه های فروشگاهی مراجعه نمایید. امیدواریم که با ایده های ارائه شده در این مقاله یک دکوراسیون ایده آلی را طراحی کنید. هنگام فروش لوازم آرایشی به خاطر داشته باشید که خریداران عمده این محصولات افراد جوانند پس طراحی شیک و به روز مغازه لوازم آرایشی اهمیت زیادی دارد. انتخاب رنگ زرد برای فضاهایی از مغازه که مشتری در حال تماشای و انتخاب محصولات می باشد؛ باعث ایجاد احساس استرس و اضطراب در او خواهد شد.

اولین نکته که برای طراحی باید به آن توجه کنید انتخاب فضای مدرن و کلاسیک می باشد.اگر می خواهید فضای دکوراسیون مغازه خود را به صورت کلاسیک طراحی کنید باید از نور پردازی و هالوژن های خطی در بالای قفسه ها و باکس های لباس خود استفاده کنید.این عمل فضای شما را کاملا شیک و کلاسیک جلوه خواهد داد..در سبک کلاسیک از مبلمان آنتیک،وسیله های دکوری چوبی حکاکی شده،سقف های بلند و استفاده از رنگ هایی مانند قهوه ای و کرم و طلایی می باشند. البته این موضوع را نیز یادآور می شویم که باید قبل از سپردن پروژه به یک شخص یا شرکت از سوابق کاری موفق ایشان نیز اطمینان حاصل کنید و بر پایه ی اعتماد خودتان با آن ها همکاری نمایید. یکی از اصولی که دکوراتورهای مجرب به طرز خارق العاده ای می توانند آن را پس از طراحی و نصب متریال های مختلف در دکوراسیون فروشگاهی به کار ببرند استفاده از نورپردازی مناسب در فضای فروشگاه یا در دکور مغازه و همچنین دکور فروشگاه می باشد. بهرهگیری از باکسهای مختلف و ساخت درختهای نمادین در فضای مغازه باعث میشود تا جذابیت محیط را به شکل قابل توجهی افزایش دهید. این موارد باعث جذابیت داخلی محیط میوه فروشی خواهد شد که برای مشتریان دارای اهمیت است.

طراحی ویترین فروشگاه مهمترین عامل در جذب مشتری و پل ارتباطی ما بین فروشگاه و محیط بیرون می باشد و ارتباط مستقیم با میزان فروش مغازه دارد . استفاده از اصل تقارن و گچبری دیوار سبک کلاسیک بههمراه چیدمان ساده، خلوت و رنگهای خنثی از سبک مدرن سبب شده تا طراحی دکوراسیون محیط داخلی ساختمان، شمایل جالب توجهای به خود گیرد. چراکه رنگ زرد باعث ایجاد استرس می شود و ممکن است باعث شود مشتری قبل از انتخاب محصول مورد نظر از آن فضا دور شود. این هیجان باعث می شود تا مشتری کمتر به نتیجه پیشنهاد مورد نظر فکر کند و به یکباره انتخاب خود را انجام دهد. محیطی آرامش بخش را نیز ایجاد می کنند تا مشتری بتواند با خاطری راحت آسوده خرید خود را انجام دهند. اتاق خواب محلی برای استراحت و ایجاد حس آرامش است.

فروشگاه برنج محلی است که بهداشت در آن، با سلامتی گروهی از جامعه در ارتباط است. دکوراسیون داخلی با آجر دکوراتیو در خانه شما، می تواند وسایل تزئینی منزل را بیش از پیش به نمایش گذارد. طراحی داخلی منزل ایرانی. پس برای جذب و بالا رفتن فروش باید از ایده های خلاقانه در طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه استفاده کرد. فروشگاه برنج مکانی است که برخلاف سایر فروشگاه ها قفسه ها در آن جایگاه چندانی ندارند، و به جای آنها از پالت ها استفاده می شود. در همین زمینه ما امروز با ارائه مطلبی تحت عنوان (دکوراسیون داخلی مغازه ۹۹ – ۲۰۲۰ ، پوشاک – کیف و کفش) در کنار شما عزیزان هستیم با جدیدترین طرح ها و دکورهای فروشگاه های پوشاک و کیف و کفش. می توانید از یکسری علامت ها یا تابلوهای فصلی به عنوان یک «سرعتگیر» استفاده کنید. دکوراسیون مغازه نقش بسیار مهمی در جذب مشتری دارد، زیرا که دکوراسیون های خوب علاوه بر ارئه ی زیبا و جذاب و کافی اجناس (طوری که مشتری ها دید کافی و مسلط بر تمامی اجناس داشته باشند). بخش صندوق مغازه می تواند به عنوان یک نقطه توقف خوب و هدفمند طراحی شود.طراحی این بخش باید به صورت حساب شده و دقیق باشد.

و باید گفت که طراحی داخلی ترکیبی از دو رشته مذکور و به عنوان یک رشته و حرفه جدا در حال فعالیت است. برای اجزای این ایده شما باید به متخصصان با استفاده از علم و تجربه خود ویترین شما را طوری می چیند که حاوی پیامی است.این پیام ارتباط بین احساس و مشتری است. نکته اول:ویترین باید شفاف و خوانا و دارای پیام برای مشتری باشد که با استفاده از چیدمان مناسب و نور پردازی تاثیر گذار میسر می شود. نکته دوم:رساندن پیام در غالب هنر های مفهمومی است. در این راستا بهتر است بدانید که هیچ راه و روش دقیقی برای اینکه بتوان هزینه طراحی داخلی را به صورت دقیق محاسبه کرد، وجود ندارد و تمامی هزینه های موجود به صورت تقریبی و میانگین در نظر گرفته می شود. مدیران فروش آجر آنلاین تمامی مراحل کار شما را با دقت هرچه تمام تر رصد کرده و تجربه ماندگاری از خرید اینترنتی آجر را برای شما به ارمغان خواهند آورد. نکته سوم:از اجناس مغازه در مقیاس بزرگ تر در ویترین استفاده کنید،این کار باعث می شود که مشتری که بدنبال مغازه ی شماست آن را راحت تر و وسیع تر پیدا کند.

با استفاده از نور پردازی حرفه ای شما می توانید توجه افراد را به هر آن چه که برایتان مهم تر است جلب کنید. با توجه به اینکه سلیقه ی همه ی افراد یکسان نیست ، نمی توان یک قالب مشخصی برای دکوراسیون مغازه در نظر گرفت. علاوه بر این طراحی فضای مغازه یا فروشگاه به سبک مدرن دارای نکاتی است که باید آن ها را بکار گرفت. به طور مثال اگر از رنگ های روشن و سرد استفاده شده باید از نورهای مخفی و موضعی استفاده کرد.در واقع ویترین و یا دکور مغازه رابطی بین مشتری ها و داخل مغازه می باشد. یکی از نکات کلیدی در هنگام طراحی دکوراسیون میوه فروشی این است که متراژ داخلی مغازه را در نظر داشته باشید. بر طبق بررسی های انجام شده ، مشتریان علی الخصوص بانوان ، تمایلی به خرید از مغازه هایی با راهروهای شلوغ و پر تردد را ندارند.

اگر فضای فروشگاه خود را می خواهید مدرن طراحی کنید باید از چراغ هایی در سقف که نقش لوستر را دارن و تمامی فضا را با یک طیف ثابت روشن می کنند استفاده کنید. به طوری که از تمامی زوایا در دید مشتری ها و افراد وارد شونده باشد. هنگام قفسه بندی دکور مغازه شال و روسری خیلی مهم است که دسترسی به روسری ها آسان باشد و مشتریان بتوانند به راحتی تمامی طرح ها را دیده و آن ها را امتحان کنند. هفت- رنگ ها در کنار نرمی پارچه ها هم جادو می کنند… پس ویترین مغازه هم از اهمیت خاصی برخوردار است. خصوصا زمانی که شما تمایل دارید از یک طرح تماما یک رنگ مانند همه سفید و یا همه خاکستری استفاده کنید. یکی دیگر از عواملی که دکوراسیون مغازه می تواند در جذب مشتری بسیار حائز اهمیت باشد نور پردازی مغازه می باشد.نور پردازی باید به گونه ای باشد که نور به صورت یکنواخت و خیره کننده در فضا اعمال نشود.برای بهتر دیده شدن اجناس داخل مغازه ها و قفسه ها استفاده از نور های موضعی و مخفی می باشد.به گونه ای که قسمت هایی از مغازه یا فروشگاه تاریک بوده و قسمت هایی از اجناسی که خاص و گرانبهاتر هستند روشن شود.این امر در جذب مشتری تا حد زیادی موثر خواهد بود.نور پردازی نیز مانند رنگ باید بسته به نوع فضا و فعالیت انجام شده در آن دارای ریتم باشد.

این سبک به شدت به نظم و تقارن پایبند است.به همین علت در طراحی فضاهای بعضی از فروشگاه ها یا مغازه ها که می خواهند فضا را شیک و کلاسیک جلوه دهند از سبک کلاسیک استفاده می کنند. در فروشگاه های بزرگ برای پیشگیری از این مشکل ، می توانید در برخی از نقاط صندلی هایی را بچینید. استفاده از سبک مدرن در سراسر دنیا تبدیل به صنعتی بزرگ و پر طرفدار شده است که با ایده های جدید و طرح های بسیار گوناگون و جذاب همراه است. نکته هشتم : ورودی مغازه باید جذب کننده و همچنین بزرگ و باز طراحی شود. همچنین نوع خلاقیت در طراحی ویترین مغازه میتواند تاثیر بسیار مثبتی در جذب مشتری داشته باشد. این کار احساس لاکچری بودن را در مشتری تقویت میکند و تاثیر مثبتی در فروش خواهد داشت.