می دانیم که زندگی روزمره همه ما به دستگاه های الکترونیک بخصوص کامپیوتر و تجهیزات آن وابسته شده بنابراین عدم تاخیر و تعمیر کامپیوتر در کوتاه ترین زمان ممکن را از وظایف اصلی خود می دانیم و به آن توجه می کنیم. همواره برای تعمیر کامپیوتر شما از قطعات اصل و معتبر موجود در بازار استفاده می نماییم. فروش فارم و مزرعه قانونی استخراج رمز ارز و بیتکوین با کلیه امکانات و تجهیزات دوربین های مداربسته و سیستم های امنیتی داخل و خارج ساختمان و دور تا دور و تمام ج…
مدیریت منابع انسانی
10 بهترین خدمات نصب نرم افزار تهران بهترینو آبان 1401
صدور کارت گارانتی از طریق زیر سیستم های انبار, مجوز خدمات کامپیوتری فروش و همچنین صدور کارت گارانتی بر اساس اطلاعات دریافت از اکسل. اطلاعات ثبت شده در پذیرش به واحد برنامه ریزی عملیات ارجاع شده تا برنامه ریزی روزانه بر اساس تخصص تکنسین های نصب و تعمیر و یا نمایندگان خدمات توزیع مناسب شده و در کارتابل تکنسینها قرار گیرد. کدینگ دستگاهها که شامل ثبت و نگهداری اطلاعات(کدینگ سرویسها و خدمات، کدینگ عیوب، کدینگ تست، متعلقات و کدینگ دستگاهها و قطعات(قطعات دستگاه، خدمات مرتبط با دستگاه، عیوب دستگاه، الگوهای تست و اسناد و مدارک مرتبط با دستگاه) است . در این سیستم سازمان قادر است تا بدون کاهش سطح عملکرد نرم افزار در مواجهه با حجم بالای اطلاعات، به انجام امور حوزه خدمات پس از فروش سازمان بپردازد. با توجه به تنوع و گستردگی نیازهای سازمانها در حوزه مدیریت خدمات پس از فروش، این سیستم امکان سفارشیسازی بر اساس نیازهای خاص هر سازمان را فراهم میسازد. به همین دلیل است که بسته به نوع خدماتی که به عنوان مشتری دریافت میکنید، گزارشهای منظمی در اختیار شما قرار میگیرد.
نرم افزار حسابداری پارمیس پرو، یک بسته نرم افزاری مالی برای کسب وکارهای کوچک و متوسط است که دارای نسخه های فروشگاهی، بازرگانی و تولیدی میباشد. این نرم افزار حسابداری دارای بخشهای مختلفی مانند حسابداری، خرید و فروش، انبار، دریافت و پرداخت، بانک و چک، تولید و … است. شرکت پارمیس در این محصول، در عین وفاداری به اصول حسابداری، از رابط کاربری سادهای استفاده کرده است تا شما بتوانید با استفاده از این نرم افزار ، کلیه امور مالی کسب و کار خود را بدون نیاز به دانش تخصصی حسابداری مدیریت کنید. پیش از خرید نرمافزار با دموی رایگان هر چه بیشتر با نرم افزار آشنا شوید. زمانی که می گوییم کاربران می توانند از سرویس نصب برنامه در محل بهره ببرند، منظور نصب انواع ویندوز ها و نرم افزار هایی است که کاربران در سیستم های خود می توانند از آن استفاده کنند و به آن نیاز دارند.
ثبت کلیه دریافت و پرداخت ها که مربوط به صندوق، بانک و تنخواه بوده و به انضمام عملیات های مربوط به چک. سوابق کاری این مجموعه گویای اعتبار ما می باشد که میتوانید در اینجا سوابق ما را مشاهده نمایید. همچنین برای مشاهده و مطالعه مطالب آموزشی به بخش وبلاگ مراجعه فرمایید.
در حال حاضر با وجود پیشنهادات فراوانی که از شرکت های مختلف نرم افزاری برای آشنایی با نرم افزارشون دریافت می کنیم، به هیچ وجه تصمیم به عوض کردنش نداریم، چون پارمیس همونیه که ما میخواهیم. استفاده از نرم افزار حسابداری پارمیس به شما کمک میکند تا علاوه بر ثبت دقیق وقایع مالی و خدماتی مجموعه خود، به گزارشات پیشرفتهای در رابطه با میزان سود خود دسترسی پیدا کنید تا با تمرکز بر نقاط قوت و انجام اقدامات لازم، به بیشترین حد سوددهی نیز دست پیدا کنید. از طرف دیگر شما می توانید با استفاده از این نرم افزار نسبت به ثبت و پیگیری سریال گارانتی دستگاههای فروخته شده نیز اقدام کنید.
در یادگیری تعمیرات نرم افزاری موبایل عجول نباشید.(یادگیری بعضی از قلق های موبایل نیاز به گذر زمان و بالا رفتن تجربه دارد) از ژابیت کمک بگیرید و از تجربه همکاران تعمیرات موبایل استفاده نمایید. خدمات پس از فروش پشتیبانی و کمکی است که به مشتریان خود پس از خرید محصول ارائه می دهید. یکی از نرم افزارهایی که می تواند در ارائه خدمات پس از فروش مورد استفاده قرار گیرد، نرم افزار تیکتینگ تحت وب می باشد. این خدمات ممکن است شامل مشاوره رایگان در مورد نحوه استفاده از محصول یا خدمات شما، در دسترس بودن برای پاسخ دادن به سوالات آنها و بررسی اینکه آیا از خرید خود راضی هستند یا خیر، باشد. از مهمترین مزایای نرم افزار به نرم افزار حسابداری خدمات کامپیوتری پارمیس میتوان به پشتیبانی و بهروز رسانی یک ساله رایگان، رابط کاربری آسان، نگهداری سالهای مالی متعدد در یک بانک اطلاعاتی، ذخیره اسناد به صورت الگو جهت صدور مجدد اشاره کرد.
تعمیرات لپتاپ و کامپیوتر نوپرداز
محاسبه اجرت تعمیرکاران متناسب با تعریف فرمول انجام شده برای نماینده خدمات و تعمیرکار و با استفاده از انواع پارامترها از جمله نرخ مشتری، امتیاز، جمع صورتحساب و … انجام میپذیرد. بروزرسانی آخرین کارکرد دستگاه و نیز محاسبات هشدار مراجعات سررسید گذشته و یا مانده تا سررسید نیز بر اساس تنظیمات تعریف شده کاربر و مبتنی بر روز و یا کارکرد در این ماژول قابل پیگیری است. نمایش سوابق و آخرین وضعیت تعمیر دستگاه شامل قطعات مصرفی و خدمات ارائه شده در پذیرش مربوط روی دستگاه. آخرین پروسه عملیات تعمیر دستگاه، تحویل دستگاه است که با ثبت و نگهداری اطلاعات تحویل گیرنده، تحویلدهنده و زمان و تاریخ تحویل، پروسه عملیات تعمیر به اتمام میرسد.
خدمات نرم افزاری به مجموعه اقداماتی که در راستای رفع مشکلات نرم افزاری و یا نصب آن ها انجام می شود می گویند. بعضی از دستگاه ها به دلایلی مثل آسیب دیدن هارد یا CPU و یا مقرون به صرفه نبودن هزینه تعمیرات موبایل حتی با داشتن علایم مشابه یک مشکل نرم افزاری، اگر تعمیر نشوند منطقی ترند. بروز مشکل در قطعاتی چون پردازنده، هارد، رم، کارت گرافیک، منبع تغذیه و … می تواند سیستم را از کار انداخته و یا باعث بروز مشکل در عملکرد سیستم شود. عیب یابی های سخت افزاری باید به شکل تخصصی صورت گیرد تا مشکل یک قطعه، قطعه دیگر را دچار آسیب نکند.
ثبت اطلاعات تماسهای مرتبط مشتری(تماس تلفنی، پیامک، نامههای دریافتی و پست الکترونیک). سیستم پذیرش مشتریان در نرم افزار خدمات پس از فروش جهت ثبت پذیرش مشتریانی که درخواست بازدید، نصب، تعمیر، قراردادهای پشتیبانی و سرویسهای دوره ای، آموزش و یا سایر عملیات مرتبط با واحد خدمات را بر مبنای کارت گارانتی، شماره قرارداد و … دارند، طراحی گردیده است. به دانش الکترونیک مسلط باشد ، دوره های مربوط به تعمیر موبایل را گذرانده باشد ، تجربه ی لازم در تعمیرات موبایل داشته باشد ، دانش لازم در خصوص مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری تلفن همراه را داشته باشد.
- تمرکز DevOps بر روی تولید بهینه، فرهنگ سازی ، ارتباط قوی با مشتری، استفاده از ابزارهای خودکارسازی و خلاقیت است.
- خدمات پس از فروش ارائه شده توسط شرکتهای ارائه دهنده نرم افزارهای حسابداری شامل نصب، آموزش کار با نرم افزار، ارتقاء نرم افزار در دوره قرارداد، پشتیبانی، توسعه نرم افزار مطابق نیاز شرکتها، گزارشگیری و… میباشد.
- 14سال سابقه کاری و رضایت مشتریان مهمترین نشانه تعهد و تخصص رایان پشتیبان می باشد.